
מעבר ללידים: למה שיווק דיגיטלי זה הרבה יותר מסתם להביא פניות
הטעות הנפוצה ביותר שאני רואה בשיווק דיגיטלי? התמקדות אובססיבית בכמות הלידים, תוך התעלמות מוחלטת מכל מה שקורה לפני ואחרי. זו
הטעות הנפוצה ביותר שאני רואה בשיווק דיגיטלי? התמקדות אובססיבית בכמות הלידים, תוך התעלמות מוחלטת מכל מה שקורה לפני ואחרי. זו
בתור מי שמלווה ארגונים וחברות בתהליכי שיווק דיגיטלי כבר למעלה מעשור, יש משהו שחוזר על עצמו שוב ושוב: הפער בין
"אנחנו משקיעים מאות אלפי שקלים בשיווק דיגיטלי בכל חודש", סיפרה לי לאחרונה מנכ"לית של חברת הייטק מובילה. "התוצאות נראות טובות
אחד האתגרים הגדולים בשיווק דיגיטלי הוא למקסם את התשואה על ההשקעה בקמפיינים ממומנים. אחרי למעלה מעשור בתחום ועבודה עם מאות
אז הגעתם למצב שאתם מגייסים מאות לידים ביום לצוותי המכירות שלכם – אבל משהו עדיין לא עובד. בכל שיחה אנשי
אם אתם בעלי עסק בצמיחה ורוצים לבצע את הקפיצה מכמה עשרות או מאות לידים בחודש, לאלפי לידים בחודש – הפוסט הבא לגמרי יעשה לכם סדר בראש.
הטעות הנפוצה ביותר שאני רואה בשיווק דיגיטלי? התמקדות אובססיבית בכמות הלידים, תוך התעלמות מוחלטת מכל מה שקורה לפני ואחרי. זו
בתור מי שמלווה ארגונים וחברות בתהליכי שיווק דיגיטלי כבר למעלה מעשור, יש משהו שחוזר על עצמו שוב ושוב: הפער בין
"אנחנו משקיעים מאות אלפי שקלים בשיווק דיגיטלי בכל חודש", סיפרה לי לאחרונה מנכ"לית של חברת הייטק מובילה. "התוצאות נראות טובות
אחד האתגרים הגדולים בשיווק דיגיטלי הוא למקסם את התשואה על ההשקעה בקמפיינים ממומנים. אחרי למעלה מעשור בתחום ועבודה עם מאות
אז הגעתם למצב שאתם מגייסים מאות לידים ביום לצוותי המכירות שלכם – אבל משהו עדיין לא עובד. בכל שיחה אנשי
אם אתם בעלי עסק בצמיחה ורוצים לבצע את הקפיצה מכמה עשרות או מאות לידים בחודש, לאלפי לידים בחודש – הפוסט הבא לגמרי יעשה לכם סדר בראש.
טקטיקות ליצירת מאות לידים חמים ביום, שבהן ארגונים גדולים משתמשים כדי להגביר מכירות – ולהגיע ליעדים. שלטו בזה – ותשפרו את ביצועי המכירות שלכם.