ככה תקפיצו את העסק שלכם ותייצרו אלפי לידים בחודש בצורה איכותית

אם אתם בעלי עסק בצמיחה ורוצים לבצע את הקפיצה מכמה עשרות או מאות לידים בחודש, לאלפי לידים בחודש - הפוסט הבא לגמרי יעשה לכם סדר בראש. 
Untitled design (44)

אם אתם בעלי עסק בצמיחה, ורוצים לבצע את הקפיצה מכמה עשרות או מאות לידים בחודש, לאלפי לידים בחודש – הפוסט הבא לגמרי יעשה לכם סדר בראש. 

הבינו את ההבדל – מעסק המייצר מאות לידים בחודש, לעסק המייצר אלפי לידים בחודש

חשוב להכיר בהבדלים משמעותיים בין עסק המייצר מאות לידים בחודש, לעסק המייצר אלפי לידים בחודש. ההבדלים הם באמצעים הטכנולוגיים שעד כה "התחמקתם" מלהטמיע אצלכם בעסק, בניהול השיווק (מבניית האסטרטגייה, עד לרצפת המכירה) ובתקציבי השיווק. אז אם ביצעתם את כל הבדיקות, ואתם רוצים לוודא שוב אם אתם ערוכים לקלוט אלפי לידים בחודש, ולתרגם את זה למכירות ורווחים לעסק שלכם – המשיכו לקרוא.

CRM – Customer Relationship Management – מערכת ניהול קריטית לעסק

לפני שאתם מתחילים לחשוב על להקפיץ תקציבי שיווק ולהתחיל לייצר יותר לידים לעסק שלכם, אתם חייבים (אבל חייבים!) להשקיע במערכת CRM איכותית ומותאמת אישית לעסק שלכם. מערכת CRM קריטית לעסק שלכם מכמה סיבות: זו הדרך הטובה ביותר לאפשר לאנשי המכירות לגשת לטיפול איכותי בלידים, היא מאפשרת מעקב אחר הלידים שנכנסים מכל ערוצי השיווק, והיא מייצרת לכם את האפשרות לבצע פולואפ איכותי. כשמגדירים נכון את מערכת ה CRM אפשר לקבל "תמונת על" על כל המשפך השיווקי של החברה – מהתקציב שמושקע בפרסום, דרך מסע הלקוח, דרך כניסת הליד למערכת והמסע שלו עד להפיכתו ללקוח משלם. כדי להסיק מסקנות, לעמוד כל שנה ביעדים העסקיים שלכם ולהראות צמיחה עסקית – אתם חייבים להיות מסוגלים לנתח את השיווק שלכם ברמה הזו. מערכת CRM היא הדרך לעשות את זה.

הגדלת מגוון ערוצי השיווק

אחרי שהגדרתם מערכת טובה לניהול לידים, הגיע הזמן להתייחס לערוצי השיווק של העסק. אם עד כה ערוצי השיווק שלכם הסתכמו בשתי פלטפורמות במקרה הטוב, ואחת במקרה הפחות "מומלץ" – כדאי שתערכו להוסיף ערוצי שיווק נוספים לרזומה שלכם. שנו את צורת המחשבה שלכם – מעתה אתם רוצים למקסם את ההזדמנויות שלכם להמיר את קהל היעד שלכם ברחבי האינטרנט.
סקרו את פלטפורמות הקיימות לכם היום, ראו מה עובד לכם יותר, ושכפלו את ההצלחה לפלטפורמות נוספות. ככה תוכן שעבד לכם טוב בסרטון רילז (אינסטגרם), יכול, עם התאמה חכמה של התוכן לפלטפורמה – לעבוד טוב גם בטיקטוק. דוגמה נוספת; מודעה שעובדת טוב כפוסט בקידום ממומן בפייסבוק יכול להתפתח ולגדול למאמר מניע לפעולה שניתן לקדם בפלטפורמות כמו אאוטבריין וטאבולה. וכן הלאה…

התאמת תקציבי השיווק – לתקציבים של עסק המייצר אלפי לידים בחודש

אתם בטח מבינים שגם תקציבי השיווק שלכם צריכים לגדול, אבל לא תמיד פשוט להבין מה היא הדרך הטובה ביותר לעשות את זה. מצטערת לאכזב אבל אין איזו שהיא נוסחה מקובלת וקבועה. מה שכן, אחרי שנים של עבודה מוצלחת עם ארגונים גדולים, יש לי נוסחה שאני משתמשת בה ושמחה לחלוק אותה איתכם. לרוב היא מתאימה מדויק – ולעיתים נדרשות התאמות מסוימות: קחו את העלות הליד הממוצעת שלכם היום (12 חודשים אחורה או כמה זמן שיש לכם). הכפילו אותה בכמות הלידים שאתם רוצים לקבל בחודש, ותוסיפו 20% למספר הזה. זה תקציב השיווק שלכם לרבעון הראשון. שימו לב לעקוב, ולוודא שהתקציב החדש יעיל ומחזיר את ההשקעה בטווח סביר.

יכולות מכירה – צוות מכירה איכותי ומלומד

אם אתם בדרככם לעלות רמה, ודאו שיש לכם צוות מכירות איכותי. כדי לוודא שצוות המכירות שיש לכם הוא הטוב ביותר לטפל בעסק שלכם, ציידו אותם בכל הכלים הטובים ביותר למכירה: תסריטי שיחה טובים ועדכניים, ידע וניסיון, כלים לטיפול בהתנגדויות, מידע איכותי על המוצר והמתחרים, יכולות פולואפ איכותיות, והחשוב מכולם – לידים איכותיים בעלי היכרות עם המותג שלכם.

אוטומציה – כלי קריטי לניהול מערך של אלפי לידים בחודש

אם עד היום הצלחתם לנהל את הלידים ותהליכי המכירה שלכם בצורה ידנית, באמת כל הכבוד – יש לכם יותר סבלנות ממני. כעסק שמייצר אלפי לידים בחודש אתם יכולים לשכוח מזה, זה בלתי אפשרי. טיפול באלפי לידים בחודש הופך את הפעולות הידניות ללא ריאליות. לפני שאתם מתחילים להזרים מאות לידים ביום למערכת ה CRM החדשה והנוצצת שלכם – וודאו שכל תהליך שיכול להתבצע בצורה אוטומטית – מתבצע בצורה אוטומטית. מבחינתי? איש המכירות שלכם לא צריך ללחוץ על כפתור אחד. ה-כ-ל אוטומטי.

ובנימה אישית, רגע לפני שאתם הופכים לעסק המייצר אלפי לידים בחודש

קפיצה של העסק שלכם מעסק המייצר מאות לידים בחודש, לעסק המייצר אלפי לידים בחודש, דורש הלך מחשבתי מסוים. אתם חייבים לעשות את השינוי הזה בראש ולהבין – שאם לא תעשו את התהליך הזה הנכון, הוא יהיה שווה ערך ללקחת כסף מזומן ולגרוס אותו במגרסה. לפני שאתם עושים את המהלך הזה – הבינו את ההבדל בין העסק שלכם היום, לבין העסק שלכם בעוד חודש; התאימו מערכות ניהול ואוטומציה חכמות, הצטיידו בצוות מכירות רעב ומקצועי להשגת היעדים העסקיים שלכם, ונהלו את התקציב השיווקי שלכם בצורה חכמה ויעילה.

בהצלחה 🙂

Share the Post:

עוד מאמרים שיעניינו אותך